Termeni si conditii - Pachet service
- Compania noastra nu raspunde pentru defectele care nu sunt precizate sau ascunse.
- Se ofera factura si garantie conform legii in vigoare.
- Coletul trebuie ambalat corespunzator (cutie), iar in cazul in care nu se constata deterioararea ambalajului noi sau firma de curierat nu ne facem vinovati de orice problema pe care o poate avea telefonul si nu a fost precizata.
- Garantia se ofera pentru problemele remediate nu si pentru alte defecte pe care le poate avea telefonul. Aceasta este de 90 zile si este valabila doar daca piesa inlocuita nu prezinta urme de lovituri sau lichid, pete de orice culoare survenite in urma utilizarii necorespunzatoare.
- In momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe sau produse deteriorate, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!
- Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare.
- Din momentul in care telefonul a fost trimis catre noi, dvs. acceptati termenii si conditiile impuse.