Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Aveti posibilitatea de a returna orice produs comandat, fara a specifica un motiv, in termen de 14 zile de la receptionarea acestuia. Pentru aceasta e necesar sa initiati o cerere de retur din meniul aferent aflat in partea de jos a paginii. E necesara completarea corecta a tuturor campurilor din formular.
Costurile de returnare vor fi suportate integral de catre Dvs.
ATENȚIE!!! Nu primim colete cu plata ramburs. NU ACCEPTAM RETURURI NEAMBALATE CORESPUNZATOR. Toate retururile vor fi ambalate in cutie de carton, si folie cu bule. Retururile vor fi expediate spre sediul nostru, la adresa specificata pe acest site. Retururile trimise numai in plic, sau plic cu bule, sau in cutii nesigilate vor fi refuzate.
In urma completarii, formularului de retur, se va genera un document de transport si o cerere de ridicare catre un curier. Aceasta e o facilitate pe care societatea noastra o pune la dispozitie clientilor, pentru a usura procesul de retur. Nu este o obligatie. In cazul in care, din diverse motive, curierul nu ridica un colet petru retur, expedierea respectivului colet cade in sarcina Dvs.
Dupa verificarea produsului de catre un reprezentant al societatii noastre, daca acesta e eligibil pentru retur (produsul e nou, neutilizat, cu folii de protectie intacte, sigiliu de garantie intact, nedezlipit, nemodificat, in ambalajul original), returul va fi confirmat.
Contravaloarea produsului se va returna sub forma de credit in magazinul nostru, urmand sa fie folosita la ulterioarele comenzi. Daca doriti returnarea banilor, aceasta se va face intr-un cont pe care il veti pune la dispozitie, in maxim 14 zile calendaristice.
Daca produsul returnat nu intruneste una sau mai multe dintre conditile de retur, societatea noastra isi rezerva dreptul de a refuza returul. In acest caz, produsul va fi expediat inapoi cumparatorului pe cheltuiala acestuia din urma.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. definitiilor cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie sa incheie proces verbal de constatare cu agentul curier (care sa contina detalii despre coletul si / sau produsele deteriorate);
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal de constatare cu agentul curier, nu se va oferii garantie produselor deteriorate.